Mijn Diensten

Administratie

Regelen

Plannen

Organiseren
Werkwijze
Krijg weer overzicht in je onderneming en balans in je werk en privé!
Jij kan wel een paar uurtjes in de week ondersteuning gebruiken voor werkzaamheden die je niet leuk vindt of waar je geen tijd voor hebt. Een Virtual Assistant is flexibel. De werkzaamheden worden op afstand uitgevoerd en indien gewenst kan dat ook op locatie.
Ik ben zelfstandig ondernemer en kom daarom niet in loondienst. Het tarief is afhankelijk van het aantal uur dat we overeenkomen. Er kan een keuze gemaakt worden voor een los uurtarief of een sterrenpakket voor een aantal uur per maand. Hierover maken we afspraken. Daarna ontvang je van mij een offerte. Na de digitale goedkeuring van jou, ga ik voor jou aan de slag!
De verdere invulling bespreken we samen in de volgende stappen:
1. We gaan kennismaken. Ik kom bij je langs of we spreken en zien elkaar virtueel. We bespreken de werkzaamheden en maken afspraken.
-
- De uitvoering van de werkzaamheden. Precies zoals afgesproken ga ik aan de slag. Er kunnen altijd taken bijkomen of vanaf gaan. Ik help je waar nodig!
-
- Korte lijntjes. Uiteraard houd ik je tussentijds op de hoogte. We spreken af wanneer we een overdracht hebben. Wedden dat jij weer overzicht en rust krijgt?!
-
- Maak nu een afspraak!
Laat met mij jouw bedrijf groeien
Voor de mannelijke MKB-eigenaar, ZZP’er en drukke manager vraag ik nu je aandacht voor de Virtual Assistant (VA). Als VA zorg ik ervoor dat jij als ondernemer je kan concentreren op jouw business.
Jij hoeft niet meer na te denken over de werkzaamheden die je eigenlijk heel vervelend vindt om te doen, terwijl ik dat juist heel leuk vind om te doen. Voornamelijk zijn dit backoffice-, administratieve- en social mediawerkzaamheden.
Jouw hoofd zit vol met die lunchafspraak die gepland moet worden, de website is toe aan een update, de zakenreis die nog steeds niet geboekt is, abonnementen die opgezegd kunnen worden, je administratie waarmee je vreselijk achter loopt…
Herken je dit? Laat mij het doen! Ik regel het.
Backoffice
Beheren van je online agenda
Afhandelen e-mails
Hotel-, vliegtuig- treinreizen, restaurants boeken
Mailbox opschonen en structureren
Alle onlinedocumenten ordenen en structureren
Administratie
Boekhouding altijd bijgewerkt
Personeelsadministratie bij houden
Betalingen klaarzetten
Uitzoekklussen
Relatiegeschenken en verjaardagen bijhouden
Social media
Content maken in Canva
Content plaatsen op Instagram, Facebook en LinkedIn
Website onderhouden
Groei van social media
Werk slimmer, niet harder

Save Time
- Agenda beheer
- E-mails verwerken
- Facturatie
- Documenten voorbereiden
- Klantenservice, contact met klant

Stay Organized
- Boekhouding up to date
- Website bijhouden
- Personeelsadministratie
- Coördineren van reizen
- Afspraken plannen

Social media support
- Continuïteit met posten
- Design, bewerken afbeeldingen
- Social media profielen bijhouden
- Reply op berichten
Let’s Chat